Słoik na Wielki Post to wspaniały sposób na duchowe ćwiczenia, a także pracę z uczniami. W ramach katechezy o Wielkim Poście przygotuję z uczniami Słoik na Wielki Post. Opracowałam zadania na każdy dzień oraz logo na zakrętkę. Zachęcam do skorzystania z pomysłu.


Uczniowie przynieśli mi po dwie fioletowe kartki na których zrobiłam ksero postanowień na dany dzień. 
Na lekcje religii mają przynieść:

  • średniej wielkości słoik z zakrętką
  • nożyczki, klej Magic lub taśmę klejącą dwustronną
  • coś do ozdobienia słoiczka
Uczniowie w czasie lekcji wycinają postanowienia, składają je i wrzucają do słoiczka, który ozdabiają według swojego uznania. Starsze klasy mogą własnoręcznie napisać postanowienia. Od Środy Popielcowej uczniowie losują ze słoika jedno zadanie, w niedzielę nie losujemy - świętujemy. 
Miło mi, że do mnie zaglądasz. Zapraszam do polubienia i obserwowania. Może moja praca na coś się przyda. Panią od religii możesz znaleźć na Fb i Instagramie. Jeśli chcesz skorzystać - napisz do mnie, chętnie się podzielę.

Prace moich uczniów





Komentarze

  1. Super pomysł, chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne.. Brawo za kreatywność

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mogę, chętnie skorzystam z pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysł chciałabym do zrealizować z moimi uczniami

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym skorzystać z pomysłu. Mogę prosić o przesłanie postanowień w tabelce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, proszę o wiadomość prywatną z danymi do przesłania :)

      Usuń
  6. W której klasie Pani to zrobiła? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Pani od religii