1. Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie. 

Maryja powiedziała aniołowi Gabrielowi: chcę zostać Matką Jezusa Chrystusa dla zbawienia wszystkich ludzi. I tak się stało. Maryjo, Matko moja, naucz mnie wiernie służyć Panu Bogu za Twoim przykładem. 


2. Nawiedzenie Świętej Elżbiety. 

Maryja odwiedza swoją krewną Elżbietę i przez trzy miesiące pomaga jej w domu, ponieważ Elżbieta ma urodzić Jana Chrzciciela. Maryjo, Matko moja, naucz mnie chętnie pomagać rodzicom, rodzeństwu, kolegom i koleżankom. 


3. Narodzenie Pana Jezusa. 

Maryja porodziła Dzieciątko Jezus w grocie i złożyła Je w żłobie na sianie, bo w mieszkaniu nie było dla nich miejsca. Maryjo, Matko moja, naucz mnie z miłością i często przyjmować Pana Jezusa w Komunii Świętej. 


4. Ofiarowanie Pana Jezusa w świątyni. 

Maryja ofiarowała Dzieciątko Ojcu Niebieskiemu w świątyni dla zbawienia wszystkich ludzi. Maryjo, Matko moja, naucz mnie ofiarowywać Panu Jezusowi wszystkie swoje sprawy: radości, troski i cierpienia. 


5. Znalezienie Pana Jezusa w świątyni. 

Maryja przez trzy dni poszukiwała zaginionego Jezusa, aż wreszcie znalazła Go w świątyni nauczającego doktorów i stawiającego im pytania. Maryjo, Matko moja, naucz mnie być posłusznym rodzicom, okazywać im miłość i szacunek.

Komentarze

Copyright © Pani od religii