Zasady pracy na lekcji religii, do pobrania

Przed nami nowy rok szkolny i pierwsze lekcje, w czasie których mamy obowiązek zapoznać uczniów z planem pracy i wymaganiami na poszczególne oceny. Warto również omówić z uczniami zasady pracy na katechezie. Przygotowałam w Canvie plakat, który jest pomocą do przedstawienia uczniom zasad. Jeśli chcesz go mieć pobierz go - tutaj. Ja wydrukowałam, "zalaminowałam" i mam go w teczce zawsze przy sobie :)  



Miło mi, że do mnie zaglądasz. Jeśli korzystasz z mojej pracy proszę, pomóż mi dotrzeć do większej ilości katechetów, a przyczynisz się do rozwoju bloga. Każde polubienie, obserwacja, polajkowanie lub komentarz nie pójdzie na marne. Panią od religii możesz znaleźć na Fb i Instagramie. Jeśli chcesz skorzystać - napisz do mnie, chętnie się podzielę. Dziękuję :)

Komentarze

Copyright © Pani od religii