Polecam Wam Adwentowy Ebook. Praca nad nim sprawiłam mi wiele radości. Znajdziecie w nim zarówno publikowane, jak i niepublikowane na blogu pomoce. Zapoznaj się z zawartością Ebooka.


Ebook zawiera:

1. Adwentowa kostka
2. Adwentowy słoik
3. Wieniec adwentowy
4. Adwentowe puzzle
5. Adwentowy labirynt
6. Roratka
7. Lampion z papieru
8. Lampion ze słoika
9. Adwentowy szpieg
10. Symbole adwentowe do druku
11. Symbolika świec adwentowych do druku
12. Kalendarz adwentowy do druku
13. Plakat na Roraty
14.Adwentowa droga
15.Adwentowy witraż
16.Adwentowa kolorowanka

Jak zdobyć dostęp do Ebooka? Kliknij na poniższą ikonkę i postaw mi wirtualną kawę - przy pracy dużo jej piję, lubię wszystkie dostępne, więc decyzja należy do Ciebie :) W wiadomości do mnie na buycoffee lub poprzez Formularz kontaktowy na blogu, albo Messengera Pani od religii wpisz - Ebook Adwent. Na podany tam adres mailowy prześlę Ci Ebook w formacie PDF. Nie zapomnij napisać do mnie :)

Komentarze

Copyright © Pani od religii