Adwentowe lampiony - praca plastyczna

Praca plastyczna dla uczniów przed Adwentem. Potrzebujemy na nią 15 minut dwóch lekcji. Można więc spokojnie zrealizować temat. Nadają się do nich idealnie szklane, małe słoiczki po jogurtach z Biedronki. Ogłosiłam dzieciom i zasypały mnie nimi :) Do wykonania ich potrzebujemy - słoiczka, klej wikol, pędzel, ale jeśli mamy w klasie dostęp do wody spokojnie wystarczy palec, wąską wstążeczkę i małe ozdoby, klej na gorąco oraz sól Epsom - którą zakupiłam (jest bardzo wydajna). Możecie oczywiście wykorzystać zwykłą sól, a nawet cukier :) 



Sól Epsom podzieliłam i wsypałam do kilku pojemników po lodach. W pierwszym kroku uczniowie Smarowali słoiczek bardzo dokładnie i grubo klejem (dno nie) i obsypywali solą. Słoiczki pozostawiliśmy do wyschnięcia czyli do następnej lekcji. Krok drugi to ozdobienie lampionika według swojego uznania. Dzieciom tak bardzo się podobały, że zabrały od razu do domu. Te na zdjęciach ja robiłam :) ale uwierzcie, te zrobione przez dzieci były wyjątkowe. 




Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Pani od religii