Różaniec dla dzieci - tajemnice światła

Scenariusz różańca został napisany na podstawie rozważań ze strony Modlitwy 24.pl


- śpiew: „Gdy cisza zapada”

- wystawienie Najświętszego Sakramentu – śpiew „Witaj Panie”

Ksiądz: W imię Ojca….

- początek różańca – Wierzę w Boga … Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo… Chwała…

Ksiądz: Tajemnica I Światła: Chrzest Jezusa w Jordanie

Dziecko 1: Pan Jezus, nad rzeką Jordan, przyjął od św. Jana chrzest, aby ukazać mi jak jest on ważny. Dzięki łasce chrztu świętego mam łączność z Panem Jezusem i stałem się dzieckiem Bożym. Chcę podziękować moim rodzicom, dzięki którym zostałem ochrzczony.

Ksiądz: Ojcze nasz…

Dzieci: Zdrowaś Maryjo…

Ksiądz: Chwała Ojcu…

 

- śpiew: „Do Maryi tup, tup, tup”

Ksiądz: Tajemnica II Światła: Cud na weselu w Kanie Galilejskiej 

Dziecko 2: Na weselu w Kanie, na prośbę swej Matki, Pan Jezus przemienia wodę w wino. Ten cud uratował parę młodą przed wielkim wstydem i sprawił, że uczniowie uwierzyli w Niego. Będę starał się zapraszać Pana Jezusa do swojego życia, aby również i mnie ratował w moich trudnościach.

Ksiądz: Ojcze nasz…

Dzieci: Zdrowaś Maryjo…

Ksiądz: Chwała Ojcu…

- śpiew: „Do Maryi tup, tup, tup”

 

Ksiądz: Tajemnica III Światła: Głoszenie Królestwa i wzywanie do nawrócenia

Dziecko 3: W swojej codzienności Pan Jezus wędrował po okolicznych wioskach i miastach głosząc pokój, Królestwo Boże i to, jak ważna jest miłość do Pana Boga. Będę się starał, podobnie jak Pan Jezus, dobrze wykonywać swoje codzienne obowiązki, aby dobry Bóg był ze mnie zadowolony.

Ksiądz: Ojcze nasz…

Dzieci: Zdrowaś Maryjo…

Ksiądz: Chwała Ojcu…

- śpiew: „Do Maryi tup, tup, tup”

 

Ksiądz: Tajemnica IV Światła: Przemienienie na górze Tabor 

Dziecko 4: Pan Jezus zabrał ze sobą Piotra, Jakuba i Jana na wysoką górę i tam ukazał się im w Bożej chwale, razem z dawnymi prorokami: Mojżeszem i Eliaszem. Jeśli jestem z Panem Bogiem, niczego nie muszę się obawiać. Będę starał się pamiętać o tym, że Pan Jezus jest prawdziwym Bogiem, który przyszedł na świat, aby otworzyć dla mnie niebo.

Ksiądz: Ojcze nasz…

Dzieci: Zdrowaś Maryjo…

Ksiądz: Chwała Ojcu…

- śpiew: „Do Maryi tup, tup, tup”

 

Ksiądz: Tajemnica V Światła: Ustanowienie Eucharystii

Dziecko 5: Pan Jezus nie chciał być tylko dla tych osób, które żyły w Jego czasach. Ustanowił Eucharystię, aby móc się spotkać ze mną i abym ja mógł spotkać się z Nim. Przyjmując Pana Jezusa w Komunii Świętej będę starał się Mu podziękować za to, że tak bardzo mnie kocha.

Ksiądz: Ojcze nasz…

Dzieci: Zdrowaś Maryjo…

Ksiądz: Chwała Ojcu…

- śpiew: „Do Maryi tup, tup, tup”

 

Ksiądz: Pod Twoją obronę…

- śpiew: Jesteś Królem

Ksiądz: Modlitwa, błogosławieństwo

- śpiew: Niech będzie chwała i cześć i uwielbienie

- śpiew: Święta Maryjo Królowo

Komentarze

Copyright © Pani od religii