Jezus Chleb Życia - praca plastyczna

Jezus Chleb Życia to praca plastyczna dla uczniów na podsumowanie tematu o Wielkim Czwartku. Oczywiście możecie ją wykorzystać według swojego uznania. 

Uczniowie otrzymują kserówkę i kolorują.













Następnie wycinają wszystkie elementy. Chleba nie przecinają, ma pozostać w całości, należy go złożyć na pół.


Uczniowie wklejają chleb w dłonie Pana Jezusa.


W środku chleba wklejają cytat.

 
Gotowe.


Miło mi, że do mnie zaglądasz. Jeśli korzystasz z mojej pracy proszę, pomóż mi dotrzeć do większej ilości katechetów, a przyczynisz się do rozwoju bloga. Każde polubienie, obserwacja, polajkowanie lub komentarz nie pójdzie na marne. Dziękuję :) Panią od religii możesz znaleźć na Fb i Instagramie. Gdybyś chciał/chciała mnie wesprzeć to możesz postawiać mi wirtualną kawę.

Komentarze

Copyright © Pani od religii