"Kieszonkowe" Triduum Paschalne - praca plastyczna

Praca plastyczna "Triduum Paschalne" w wersji kieszonkowej można mieć zawsze przy sobie. W wykonaniu bardzo prosta nadaje się dla uczniów od klasy 3 Szkoły Podstawowej. 


Dokument dla każdego ucznia należy wydrukować dwustronnie.

Uczniowie kolorują oraz wycinają krzyż.



Następnie odwracają tak aby u góry były cytaty biblijne i od dołu składają krzyż tworząc małą "kieszonkową" książeczkę.




Miło mi, że do mnie zaglądasz. Jeśli korzystasz z mojej pracy proszę, pomóż mi dotrzeć do większej ilości katechetów, a przyczynisz się do rozwoju bloga. Każde polubienie, obserwacja, polajkowanie lub komentarz nie pójdzie na marne. Dziękuję :) Panią od religii możesz znaleźć na Fb i Instagramie. Gdybyś chciał/chciała mnie wesprzeć to możesz postawiać mi wirtualną kawę.

Komentarze

Copyright © Pani od religii