Jezus wziął nasze grzechy na krzyż - pomoc katechetyczna

Przedstawiam pomoc katechetyczną przydatną do omówienia tematu o Wielkim Piątku. Zainspirowałam się Kartą pracy z Pinteresta. Wycięty krzyż i serca można pokolorować, ja użyłam ich jako szablonu i elementy wycięłam z kolorowego papieru. 


Wszystkie elementy wytnij.


 Jedno serce naklej na krzyż.

 
Kontur drugiego serca posmaruj klejem do 2/3 wysokości i przyklej na pierwsze serduszko tworząc kieszonkę.


Krzyż na magnesy wieszam na tablicy, a kartki z grzechami i dobrymi uczynkami rozkładam na ławce tak, aby nie było widać napisów.


Chętne dzieci losują karteczkę i jeśli to grzech - wkładają w kieszonkę serca, jeśli to dobry uczynek wkłada do przygotowanego przez katechetę koszyczka. Katecheta, jeśli jest taka potrzeba, tłumaczy znaczenie słów zawartych na karteczkach.


Dzięki temu zadaniu uczniowie ćwiczą umiejętność odróżniania dobra i zła, oraz poznają określenia dobrych i złych uczynków.



Miło mi, że do mnie zaglądasz. Jeśli korzystasz z mojej pracy proszę, pomóż mi dotrzeć do większej ilości katechetów, a przyczynisz się do rozwoju bloga. Każde polubienie, obserwacja, polajkowanie lub komentarz nie pójdzie na marne. Dziękuję :) Panią od religii możesz znaleźć na Fb i Instagramie. Gdybyś chciał/chciała mnie wesprzeć to możesz postawiać mi wirtualną kawę.

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Pani od religii